Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

Isnin, 29 April 2013

Profit Plan / Plan Keuntungan

Harga
Kebanyakkan syarikat pemasaran rangkaian meninggikan harga produk mereka dari sepatutnya. Ini menghindar pembelian ulangan. eCosway amat bangga kerana menawarkan produk berkualiti pada harga yang amat berpatutan, menyebabkan peningkatan jualan, baik daripada pelanggan yang baru berdaftar yang setia.

Promosi
Program Ganjaran Bulanan berinovasi eCosway membolehkan pembeli menikmati harga terendah dan dirangsangkan lagi dengan berbagai promosi seperti diskaun, tawaran produk baru, belian-dengan-belian istimewa dan item-item ganjaran yang menarik.

Pengagihan Fizikal
Anda mungkin pernah dengar bahawa kunci sesebuah kejayaan ialah “lokasi, lokasi, lokasi!” Kedai eCosway mudah dilawati kerana kami berusaha membuka kedai di kawasan perumahan yang berpendudukan tinggi, pasar raya besar dan pusat membeli belah. Tidak seperti kebanyakkan syarikat MLM yang mempunyai saluran pengagihan terhad, jangkauan ekstensif eCosway dan kehadirannya yang semakin meningkat memberi keselesaan dan memudahkan para pembeli.

Pelan Keuntungan
Apabila anda berdaftar sebagai pemilik (BO) eCosway, matlamat anda ialah untuk membina rangkaian Pembeli VIP dan Pemilik Perniagaan seperti diri anda sendiri.
Kombinasi peluang perniagaan global eCosway yang belum pernah ada, unik dan tiada pemisahan, membolehkan anda membina pendapatan yang PANTAS, LUMAYAN, dan BERKEKALAN daripada rangkaian global pengguna dan Pemilik Perniagaan yang terus berkembang. Anda juga boleh “mewasiatkan” perniagaan eCosway anda kepada kepada pewaris anda, memanfaatkan anak-anak anda dan generasi seterusnya.



0 ulasan:

Catat Ulasan