Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

Isnin, 29 April 2013

"NO" Concept / Konsep "TIADA"

TIADA RISIKO
** Kedai Farmasi anda adalah dijamin tiada risiko. Ini kerana pihak Cosway akan memberikan insurans seluruh kedai termasuk Insurans Kebakaran, Insurans Kecurian, dan lain-lain Insurans termasuk anda sebagai pemilik kedai farmasi.

TIADA PERSAINGAN
** Sebelum pihak Cosway membina kedai farmasi untuk anda, lokasi adalah memainkan peranan peting, untuk peringkat permulaan, anda boleh memilih 5 lokasi yang berlainan. Pihak Cosway akan meneliti kembali semua lokasi yang disenaraikan dan akan hanya memilih 1 lokasi sahaja yang berkualitidan berpotensi
Pendapatan Anda
Pendapatan anda akan dibayar melalui Komisyen secara purata 40% dari jualan runcit kedai farmasi anda. Bukan setakat itu sahaja, anda juga akan dibayar bonus sehingga 15% dari belian runcit ahli dan juga bonus dari cawangan-cawangan yang mendaftar dibawah anda.



“FREE STORE” Cosway sudahpun berada di Indonesia, Thailand, Australia, New Zealand, Jepun, Korea, Hong Kong, Amerika Syarikat dan United Kingdom. Akan datang di China, Columbia, Germany, Brazil, Turki dan banyak lagi. Bayangkan anda mempunyai cawangan-cawangan kedai anda di negara-negara tersebut tanpa mengeluarkan modal sesen pun.

0 ulasan:

Catat Ulasan