Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

Isnin, 29 April 2013

Cosway Pharmacy Business Opportunity / Peluang Perniagaan Farmasi Cosway

eCosway merupakan sebuah syarikat “GERGASI” yang merupakan subsidiari (anak syarikat) utama kepada Cosway (M) Sdn. Bhd menawarkan satu perniagaan hebat iaitu “FREE STORE” iaitu jenis KEDAI SERBANEKA yang beroperasi hampir 900 buah kedai di seluruh Malaysia dan 2000 buah kedai bertapak di seluruh dunia.
Kini Cosway mengorak langkah setapak lagi dengan menawarkan perniagaan hebat “FREE STORE” yang terbaru iaitu COSWAY FARMASI khas untuk semua penduduk Asia dan Eropah.

Tawaran pembukaan perniagaan Cosway Farmasi baru sahaja bermula pada awal Oktober 2011 dan dalam tempoh masa 5 bulan pertama, hampir 50 buah kedai Cosway Farmasi sudah ditawarkan kepada usahawan-usahawan di Malaysia dan Singapura. Dan sehingga kini, hampir 300 kedai farmasi seda

ng di proses di seluruh Malaysia. Plan perniagaan Cosway Farmasi amatlah unik dan hanya satu-satunya plan perniagaan ‘sebegini’ di dunia. Syarikat Cosway menawarkan kedai serbaneka dan farmasi kepada usahawan-usahawan dengan HAMPIR SEMUA KOS OPERASI DITANGGUNG OLEH SYARIKAT…PERCUMA!
 



0 ulasan:

Catat Ulasan